.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۲۵ پروژه راهداری در مازندران بهره برداری می شود
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از بهره برداری ۲۵ پروزه راهداری با ۳۴۰ میلیارد ریال اعتبار همزمان با هفته دولت در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، احمد آفرین محمدزاده صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: به منظورگرامیداشت هفته دولت ، ۲۵ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان را با هزینه ای بالغ بر ۳۴۰میلیاردریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد داد.

وی اظهار داشت: هفته دولت مهم‌ترین مناسبت تقویمی دستگاه‌های اجرایی و زمان گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و ۱۵ هزار شهید دولت بوده ، لذا این اداره کل با افتتاح  ۲۵ پروژه راهداری با هزینه ای بالغ بر ۳۴۰ میلیارد ریال سهمی در گرامیداشت این هفته دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به پروژه‌های افتتاحی اشاره و افزود : عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محورهای ارتباطی سوادکوه ، هراز ، کندوان ، لاریم _ بهمنیر ، محمودآباد _ آمل، بابل _ گنج افروز و تنکابن _ رامسر تنها بخشی از پروژه‌های افتتاحی این اداره کل می‌باشد.

مهندس محمدزاده در ادامه به اقدامات این اداره کل در زمینه ایمن سازی در محورهای استان اشاره و خاطر نشان کرد : علاوه بر  پروژه‌های روکش آسفالت افتتاحی اداره کل در هفته دولت ، پروژه‌های دیگری در بخش ایمن سازی راه‌ها در دستور کار بوده که از جمله آن‌ها می‌توان به احداث دور برگردان ، احداث روشنایی ، احداث تقاطع  و  شانه سازی محورهااشاره کرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.132 seconds.